To give you the best possible experience please select your preference.
Personīgais asistents, kas integrēts Enreach Contact, maina veidu, kā lietotāji pārvalda zvanus, balss ziņas un citus ikdienas uzdevumus.
2025. gada 16. aprīlī Enreach grupa prezentēja Shomi – ar mākslīgo intelektu darbinātu personīgo asistentu, kas izstrādāts, lai padarītu uzņēmumu saziņu un sadarbību efektīvāku. Shomi ir daļa no vienotās komunikācijas risinājuma Enreach Contact un darbojas kā ikdienas palīgs, kas palīdz uzlabot komunikāciju, vienkāršot darba procesus un pārvaldīt zvanus, balssziņas un citus uzdevumus – ļaujot lietotājiem vairāk koncentrēties uz būtisko.
Shomi ir Enreach izstrādāts sarunvalodas mākslīgais intelekts, kas pielāgots dažāda lieluma uzņēmumu vajadzībām visā Eiropā. Tas padara modernās tehnoloģijas saprotamas un viegli lietojamas arī mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, ne tikai lielām korporācijām.
Gudrāks veids, kā strādāt
Shomi palīdz saglabāt fokusu un kontroli, vienkāršojot ikdienas uzdevumus – no zvanu pārvaldības līdz sapulču kopsavilkumiem un piezīmju kopīgošanai.
Galvenās iespējas:
Zvanu filtrēšana: Shomi atbild uz zvaniem, apkopo svarīgo informāciju un ļauj lietotājam izlemt — pieņemt vai noraidīt zvanu. Tas palīdz izvairīties no traucējošiem un nevēlamiem zvaniem, vienlaikus nodrošinot, ka būtiskās ziņas netiek palaistas garām.
Zvanu analīze: Shomi apkopo sarunas kopsavilkumu, izceļ svarīgākos rīcības punktus un atbild uz jautājumiem par zvana saturu. Nav vairs jāšķirsta piezīmes vai jāklausās audioieraksti — vienkārši pajautā Shomi.
Viedā balssziņa – Shomi pārvērš balss ziņas tekstā, ļaujot ātri un ērti iegūt nepieciešamo informāciju.
Sapulču fiksēšana klātienē – Shomi ieraksta sarunas, sagatavo kopsavilkumus, tulko piezīmes vai nosūta rīcības uzdevumus dalībniekiem.
Enreach turpina attīstīt Shomi, padarot to vēl proaktīvāku un spējīgāku.
Tuvākajā nākotnē Shomi būs iespējams integrēt ar CRM sistēmām, Microsoft Outlook un citām platformām, automatizējot ikdienas uzdevumus, uzlabojot plānošanu un sniedzot personalizētāku klientu apkalpošanu.
Mākslīgais intelekts ikvienam
"Ar Shomi mēs piedāvājam mākslīgā intelekta asistentu, kas palīdz strādāt gudrāk, nevis vairāk. Samazinot traucējumus un paātrinot laikietilpīgu uzdevumu izpildi, Shomi paaugstina produktivitāti un uzlabo lietotāju pieredzi," stāsta Koens van Gefens (Koen van Geffen), Enreach tehnoloģiju direktors. "Mēs mainām veidu, kā uzņēmumos tiek izmantots mākslīgais intelekts – no sarežģītas tehnoloģijas tas kļūst par praktisku ikdienas palīgu. Mūsu mērķis ir padarīt modernās tehnoloģijas pieejamas ikvienam."
Shomi ir daļa no Enreach Contact – ērtas UCaaS platformas, kas vienā risinājumā apvieno balss saziņu, tērzēšanu, videozvanus, zvanu pārvaldību un mākslīgā intelekta funkcijas. Tā nodrošina gan fiksēto, gan mobilo savienojumu un palīdz uzņēmumiem veiksmīgi pielāgoties digitālās transformācijas izaicinājumiem, piedāvājot vienkāršu, efektīvu un pieejamu saziņu ikvienam.
Shomi šobrīd pieejams Enreach Contact lietotājiem Nīderlandē, Vācijā, Spānijā un Latvijā.