To give you the best possible experience please select your preference.
IT ārpakalpojuma izmantošana ir ērtākais un izdevīgākais risinājums maziem un vidējiem uzņēmumiem, jo visas rūpes par tehnisku jautājumu risināšanu tiek uzticētas profesionāļiem. IT ārpakalpojums var tikt izmantots gan kā komplekss IT atbalsts Jūsu uzņēmumam, gan arī kā papildinājums jau Jūsu esošajai IT komandai specifisku darbu veikšanai.
Mēs saprotam, ka "veids" kā cilvēki strādā, ir mainījies
Attālinātais un hibrīda darba modelis ir šeit, lai paliktu un vajadzība pēc IT infrastruktūras, moderniem risinājumiem un ierīcēm vēl nekad nav bijusi tik liela. Mēs esam šeit, lai palīdzētu.
IT atbalsts no Enreach nodrošina Jūsu biznesam drošu IT (dati un infrastruktūra), precīzas un paredzamas izmaksas, skaidru vienošanos par veicamajiem darbiem un termiņiem.
Personāla atlase ir grūta un potenciāli dārga, jo šobrīd IT speciālisti ir ļoti pieprasīti darba tirgū. Izvēloties Enreach IT pakalpojumus, darbus veic kvalificēti speciālisti, kam ir dažādas zināšanas, tāpēc viena darbinieka vietā Jūs iegūstat profesionālu komandu, kurā darbinieki viens otru papildina un atbalsta, lai darbs tiktu veikts ātri un kvalitatīvi.
Tīklu iekārtu apkope, kā arī citu iekārtu darbības uzturēšana.
Uzņēmuma iekšējo un ārējo (LAN/WAN) datortīklu izbūve un iekārtu uzstādīšana.
Mēs piedāvājam visa veida programmatūru nepieciešamo uzņēmējdarbībai. (Microsoft, Linux, Navision, CAD, antivīruss, grāmatvedības programmatūras u.c.).
Iekārtu remonta laikā tiek nodrošinām rezerves iekārtas, lai lietotāji varētu netraucēti strādāt
Serveru izvēle piegāde un uzstādīšana. Uzņēmumu iekārtu izvietošana datu centrā.
Virtuālo serveru noma Latvijā vai Amazon, Google Cloud platform u.c.
Izvietosim uzņēmuma mājaslapas un arī nodrošināsim uzņēmuma e-pastu darbību.
Enreach ir IT profesionāļu komanda ar speciālistiem visos IT jautājumos. Mēs sniedzam konsultācijas uzņēmumiem arī par IT stratēģiju, lai uzņēmums varētu izpildīt biznesa mērķus.
1. Attālināts atbalsts – tiek saņemts pieteikums telefoniski vai e-pastā. Tehniskā atbalsta dienesta darbinieki konsultē lietotāju pa telefonu vai, nepieciešamības gadījumā, pieslēdzas pie lietotāja datora attālināti, lai novērstu radušos problēmu.
2. Klātienes atbalsts - Tehniskā atbalsta dienesta speciālisti darbus veic uzņēmuma telpās.
Pieredzējis un kompetents IT vadītājs, kas spēs novērtēt Jūsu IT infrastruktūras esošo stāvokli, kā arī piedāvās Jūsu biznesam atbilstošus īstermiņa un ilgtermiņa risinājumus.
Sertificēti, pieredzējuši un atbildīgi sistēmu administratori, kas spēs īsā laikā kvalitatīvi apkopt un nākotnē uzturēt Jūsu esošos serverus un tajos darbojošās sistēmas, sevišķu uzmanību, pievēršot Jūsu datu drošībai.
Atbalsta dienests
Zinoši IT atbalsta dienesta speciālisti, kas gan attālināti, gan klātienē operatīvi un kvalitatīvi veiks lietotāju atbalstu.