Hibrīda un attālinātie darba modeļi vairs nav nekas neierasts. Enreach mākoņa telefonijas risinājums nodrošina efektīvu savstarpējo komunikāciju neatkarīgi no darba stila.
Enreach Contact mākoņrisinājums piedāvā visu nepieciešamo, lai nodrošinātu elastīgu saziņu neatkarīgi no atrašanās vietas. Pateicoties plašajam funkciju klāstam kā īsā numerācija, interaktīvā balss atbilde, sarunu ieraksts, videokonferences iespējas un citai funkcionalitātei, Jūsu komanda var pilnībā pielāgoties darbam no jebkuras vietas.
Īpaši ērti lietojamais administratora portāls ļaus ātri veikt izmaiņas sistēmā un iestatījumos: pievienot un noņemt lietotājus, pārvaldīt IVR ziņojumus, piekļūt balss pastam, iestatīt zvanu pāradresācijas, mainīt savu pieejamības statusu, skatīt savu zvanu vēsturi, bloķēt numurus — tas viss vienuviet.
Enreach Contact telefonijas risinājums nodrošina augstu drošības līmeni, lai aizsargātu uzņēmuma datus un klientu informāciju. Tas nodrošina, ka jūsu saziņa ir pilnīgi konfidenciāla un droša.
PBX Funkcijas: īsā numerācija, IVR (interaktīvā balss atbilde), balss pasts, konferences zvani, zvanu pāradresācijas, darbinieku pieejamības statusi u.c.
Minūtes: Zvanu sarunu minūtes Latvijas teritorijā.
Videokonferences: Vienkāršai videokonferenču organizēšanai, neprasot papildu programmu instalāciju. Darbojas jebkurā ierīcē, nepieciešams tikai interneta pieslēgums.
Darbvirsma un lietotnes: Zvanu pārvaldība, izmantojot aplikāciju datorā.
Statistika: Pieejama atskaišu sistēma ar uzņēmuma zvanu pārskatu.
CRM integrācija: Zvanu atsekošana un pārvaldība CRM sistēmā.
MS Teams savienojums: Strādājiet efektīvi izmantojot vienu lietotni.
Zvanu administrācija: Iespēja vadīt un kontrolēt zvanus, piemēram, izveidot zvana gaidīšanas rindu, nodrošināt prioritāti svarīgiem zvaniem, pārsūtīt zvanu noteiktam kolēģim.
Sarunu ieraksti: Nepazaudējiet informāciju, kas sniegta sarunas laikā, kā arī veiciet zvanu kvalitātes kontroli.
Ekonomiski izdevīgs risinājums, nodrošinot neierobežotu darba elastību un sistēmas pielāgojamību Jūsu vajadzībām.
Galvenais ieguvums, izmantojot Enreach Contact, ir tā elastība, mazākas sākotnējās izmaksas un vieglāka pārvaldība. Cloud PBX:
Parasti nepieciešamas mazākas sākotnējās izmaksas, jo nav nepieciešams iegādāties un uzturēt dārgas fiziskas iekārtas.
piedāvā lielāku elastību un vieglāku pielāgojamību. Izmantotās funkcijas un pakalpojumi var tikt mainīti un pielāgoti attālināti, bez fiziskas klātbūtnes.
ir vieglāk palielināt vai samazināt sistēmas kapacitāti atkarībā no uzņēmuma vajadzībām, neradot ievērojamus izmaksu un laika ieguldījuma pieaugumus.
Elastība un pielāgojamība: Enreach Contact ļauj pielāgot tālruņu sistēmu uzņēmuma vajadzībām. Funkcijas un iestatījumi var tikt pielāgoti, ļaujot izveidot optimālu risinājumu Jūsu vajadzībām.
Izmaksas: Enreach Contact samazina sākotnējās ieguldījumu izmaksas, jo nav nepieciešams iegādāties un uzturēt dārgas fiziskas iekārtas. Tas ļauj uzņēmumiem ietaupīt līdzekļus un ieguldīt tos citos uzņēmuma attīstības virzienos.
Lietotnes: Enreach Contact ļauj veikt un saņemt zvanus no jebkuras vietas, izmantojot pārlūkprogrammu, tādējādi nodrošinot darba elastību un pieejamību;
Sistēmas automātiska atjaunināšana: Enreach Contact tiek regulāri atjaunināta programmatūra, tādējādi nodrošinot sistēmas drošību un jaunāko funkcionalitāti, bez nepieciešamības ieguldīt papildu laiku vai resursus.
Pielāgojamība: Enreach Contact ir viegli pielāgojams uzņēmuma augšanas tempam. Tas ļauj elastīgi palielināt vai samazināt sistēmas kapacitāti pēc nepieciešamības.
Atbalsts un pakalpojumi: Enreach nodrošina profesionālu klientu atbalstu un apmācību, lai nodrošinātu vislabāko iespējamo pieredzi un izmantošanas ērtumu.
Enreach Contact PBX darbojas, izmantojot mākoņu tehnoloģijas, lai nodrošinātu tālruņu pakalpojumus uzņēmumiem.
Mākoņu infrastruktūra: Enreach Contact (Cloud PBX) izmanto mākoņu infrastruktūru, kas nozīmē, ka tālruņu sistēmas resursi un programmatūra ir izvietoti uz attālinātiem serveriem, nevis uzņēmuma telpās. Tas ļauj piekļūt sistēmai no jebkuras vietas, kur ir interneta pieslēgums.
Reģistrācija un pieteikšanās: Lietotāji piesakās savā Enreach Contact (Cloud PBX) kontā, izmantojot pārlūkprogrammu. Pieteikšanās ļauj piekļūt sistēmas vadības panelim un visām tā funkcijām.
Zvanu vadība un saziņa: Lietotāji var veikt un saņemt zvanus, izmantojot datorus vai planšetdatorus. Tālruņa funkcijas, piemēram, zvanu pāradresācija, zvaniem gaidīšanas iespēja un tālruņa kontaktu saraksti, tiek pārvaldīti no vadības panela.
Regulāra sistēmas atjaunināšana: Enreach Contact (Cloud PBX) regulāri tiek atjaunota programmatūra, lai nodrošinātu drošību un jaunākās funkcionalitātes pieejamību. Atjauninājumi tiek ieviesti bez lietotāju iejaukšanās.
Pielāgošana un iestatījumi: Administratori var pielāgot sistēmas iestatījumus, piemēram, pievienot jaunus lietotājus, iestatīt zvanu maršrutēšanu un noteikt citas funkcijas atbilstoši uzņēmuma vajadzībām.
Pilnīga pieejamība un elastība: Enreach Contact (Cloud PBX) ļauj lietotājiem strādāt no jebkuras vietas, kur ir interneta pieslēgums. Tas nodrošina elastīgu un pieejamu saziņas veidu, īpaši uzņēmumiem, kuri šobrīd nodrošina attālinātu vai hibrīda darbības modeli.
Enreach Contact tiek izstrādāts un uzturēts ar mērķi nodrošināt augstu drošības līmeni. Lai garantētu drošu pakalpojuma izmantošanu, ir ieviesti dažādi drošības pasākumi, piemēram, datu šifrēšana, piekļuves kontrole, regulāri drošības atjauninājumi u.c.
Iekļauto sarunu minūšu apjoms ir atkarīgs no izvēlētā pakalpojuma plāna, tomēr lielākā daļa plānu ietver neierobežotus vietējos zvanus.
Pāreja no pašreizējās tālruņu sistēmas uz Enreach Contact ir ļoti vienkārša! Mūsu pieredzējušie Tehniskā atbalsta dienesta speciālisti soli pa solim palīdzēs jums šajā procesā, kā arī nodrošināsim palīdzību esošo fiksēto telefona numuru saglabāšanā un pārejā no cita telekomunikāciju operatora uz Enreach.