To give you the best possible experience please select your preference.
Enreach Contact nodrošina uzņēmumiem iespēju izmantot dažādas telekomunikāciju funkcijas - zvanu maršrutēšanu, IVR (Interactive Voice Response) sistēmas, zvanu ierakstīšanu, mobilo integrāciju, lai optimizētu komunikācijas procesus savstarpēji starp darbiniekiem un klientiem.
Enreach Contact piedāvā vēl vairāk – zvani, čats, videokonferences, failu koplietošana un citas funkcijas, lai uzlabotu sadarbību starp jūsu darbiniekiem un klientiem.
Hibrīda un attālināts darba modelis vairs nav nekas neierasts, Enreach mākoņa telefonijas risinājums nodrošina nepārtrauktu savienojumu visiem darbiniekiem, lai būtu pieejami gan klientiem, gan kolēģiem. Enreach Contact ir piemērots, visiem uzņēmumiem neraugoties uz tā izmēru - to var izmantot jaunuzņēmumi, kā arī lielie uzņēmumi ar vairākām filiālēm. Risinājums pielāgosies visām uzņēmuma vajadzībām, jo tas ir sadalīts dažādos piedāvājumos, lai Jūs varat izvēlēties sev piemērotākās funkcijas, piemēram, zvanu ierakstīšana, mobilā aplikācija, videokonferences u.t.t, lai Jūs būtu vienmēr savstarpēji saistīti. Enreach Contact mākoņrisinājums piedāvā visu nepieciešamo, lai nodrošinātu elastīgu saziņu neatkarīgi no Jūsu darbinieku atrašanās vietas.
Īpaši ērti lietojamais administratora portāls ļaus ātri veikt izmaiņas sistēmā un iestatījumos: pievienot un noņemt lietotājus, pārvaldīt IVR ziņojumus, piekļūt balss pastam, iestatīt zvanu pāradresācijas, mainīt savu pieejamības statusu, skatīt savu zvanu vēsturi, bloķēt numurus — tas viss vienuviet.
Enreach Contact telefonijas risinājums nodrošina augstu drošības līmeni, lai aizsargātu uzņēmuma datus un klientu informāciju. Tas nodrošina, ka jūsu saziņa ir pilnīgi konfidenciāla un droša.
PBX Funkcijas: īsā numerācija, IVR (interaktīvā balss atbilde), balss pasts, konferences zvani, zvanu pāradresācijas, darbinieku pieejamības statusi u.c.
Minūtes: Zvanu sarunu minūtes Latvijas teritorijā.
Videokonferences: Vienkāršai videokonferenču organizēšanai, neprasot papildu programmu instalāciju. Darbojas jebkurā ierīcē, nepieciešams tikai interneta pieslēgums.
Darbvirsma un lietotnes: Zvanu pārvaldība, izmantojot aplikāciju datorā.
Statistika: Pieejama atskaišu sistēma ar uzņēmuma zvanu pārskatu.
CRM integrācija: Zvanu atsekošana un pārvaldība CRM sistēmā.
MS Teams savienojums: Strādājiet efektīvi izmantojot vienu lietotni.
Zvanu administrācija: Iespēja vadīt un kontrolēt zvanus, piemēram, izveidot zvana gaidīšanas rindu, nodrošināt prioritāti svarīgiem zvaniem, pārsūtīt zvanu noteiktam kolēģim.
Sarunu ieraksti: Nepazaudējiet informāciju, kas sniegta sarunas laikā, kā arī veiciet zvanu kvalitātes kontroli.
Izvēloties NEIEROBEŽOTO vai ELASTĪGO piedāvājumu saņem dāvanā galda telefonu katram lietotājam.