Before you continue

To give you the best possible experience please select your preference.

Continue
Enreach

Risinājumi pārdošanas nodaļai  

Neatkarīgi no nozares, uzņēmuma lieluma vai produkta veida organizācijā, vienmēr ir nepieciešama pārdošanas komanda. Un katrā pārdošanas komandā pārdošanas stils var atšķirties no cilvēka uz cilvēku. 

Taču runa nav par talantu. Tas ir par to, ko organizācija nodrošina, lai tās pārdevēji būtu veiksmīgi. Viens no risinājumiem ir spēcīgs pārdošanas process, kas darbojas kā ceļvedis, lai jūsu pārdevēji vienmēr zinātu, ko darīt tālāk un bez vilcināšanās sekotu pareizajam ceļam. 

Bet kāds ir pārdošanas process? Vēl svarīgāk ir tas, kā to izveidot un pārliecināties, ka tas darbojas efektīvi? Atrodiet atbildes uz šiem jautājumiem te. 

Ja esat pārdošanas nodaļas vadītājs un strādājat ar komandu bez pārdošanas procesa, ļaujiet mums radīt šo procesu. Jūsu komanda katru dienu veic dažādas pārdošanas aktivitātes dažādās sistēmās. Taču vienīgais izsekotais rādītājs ir veiksmīgo darījumu skaits un to vērtība. Nav redzamas veiktās pārdošanas darbības, un, kad pārdošanas komandas gūtie ieņēmumi svārstās, neviens nezina - kāpēc. 

Ja tas izklausās pazīstami, tad jūsu komandai ir nepieciešams pārdošanas process. Šeit ir vēl pieci veidi, kā gūt labumu no strukturēta pārdošanas procesa: 

Neatkarīgi no uzņēmuma nozares, lieluma, produkta vai pakalpojuma uzņēmumam vienmēr būs nepieciešama pārdošanas komanda. Pārdošanas nodaļas darbiniekiem noteikti ir nepieciešams talants, bet tiem ir jānodrošina arī pārdošanas process, lai tie varētu veikt savu darbu kvalitatīvi, ātri un efektīvi.  

Uzlabojiet pārdošanas procesu, izmantojot efektīvus un pielāgotus risinājumus Jūsu vajadzībām! 

uContact

Komunikācijai ar klientiem izmantojiet vienu platformu un uzlabojiet savu klientu pieredzi visos saziņas kanālos, izmantojot CCaaS (kontaktu centrs kā pakalpojums) mākoņa risinājumu – uContact

Par uContact Lasīt vairāk

Hanna CRM

Klientu attiecību pārvaldības jeb Hanna CRM sistēma – programmatūra pārdošanas procesa, klientu attiecību un projektu vadībai. Klientu attiecību pārvaldības sistēmas sniegtās iespējas ļauj nodrošināt kvalitatīvāku klientu apkalpošanu un efektīvāku projektu un pārdošanas procesa vadību. 

Par Hanna CRM Lasīt vairāk

Integrētie zvanu pakalpojumi

Lielākā daļa uzņēmumu izmanto dažādas sistēmas un programmas, lai veiktu visus darba procesus. Bieži rodas situācijās, kad daļu no informācijas nepieciešams pārnest citā programmā, piemēram, nepieciešams pārnest e-pastu sarakstu no Jūsu CRM sistēmas uz Jūsu reklāmas e-pastu sūtīšanas sistēmu. Nereti šos uzdevumus veic manuāli kāda persona, kas kļūst ļoti neefektīvi, laikietilpīgi un var rasties dažādas kļūdas datu ievades procesa laikā.  

Par Integrētie zvanu pakalpojumi Lasīt vairāk