Before you continue

To give you the best possible experience please select your preference.

Continue
Enreach

Digitālā paraksta risinājums

Sign on Tab risinājums nodrošina dažāda veida dokumentu un līgumu elektronisku parakstīšanu. Tas ļauj atbrīvoties no lielā papīru daudzuma, jo visi parakstītie dokumenti un līgumi tiek pārnesti uz elektronisko vidi. Aizvietojot papīra dokumentus un ieviešot digitālā paraksta risinājumu, iespējams, uzreiz saglabāt un ievietot informāciju nepieciešamajās sistēmās, kas atvieglo darba uzdevumu un palīdz mazināt pazaudētu dokumentu iespējamību. 

 

Kā darbojas Digitālā paraksta risinājums?

  • Dokuments tiek pārsūtīts no programmas CRM/ERP/vai citām; 

  • Klients iepazīstas ar dokumentu un paraksta to, izmantojot pildspalvu uz planšetes ekrāna (Papildu iespēja nofotografēt ID karti vai citu dokumentu un pievienot to (ja tas ir nepieciešams); 

  • Dokuments tiek apstiprināts ar laika zīmogu un saglabāts arhīvā CRM/ERP vai Sign on Tab risinājumā.  

Ieguvumi no elektroniskā paraksta

  • Izmaksu samazināšana
  • Vienkārša un efektīva dokumentu izplatīšana trešajām pusēm (tūlītējs ieguvums);
  • GDPR un eIDAS noteikumiem atbilstošs;
  • Izslēdz iespēju pazaudēt dokumentus (tūlītējs ieguvums).
  • Mūsdienīga pieeja klientu apkalpošanai (tūlītēja ietekme)
  • Efektīvs dokumentu pārvaldības process (tūlītēja ietekme)
  • Samazina klientu apkalpošanas laiku (tūlītēja ietekme)
  • Nav izmaksu par dokumentu glabāšanu (ilgtermiņa ieguvums)


Digitālā paraksta funkcionalitāte

  • Standarta veidnes ​​​Izmanto iepriekš sagatavotās dokumentu sagataves 

  • Planšetes aplikācija 
    Lietotnē tiek ievietota veidlapa aizpildīšanai un parakstīšanai  

  • Nosūtīšana uz planšeti 
    Dokuments tiek nosūtīts, izmantojot virtuālā printera draiveri  

  • Kameras atbalsts 

    Pievieno bildi līgumam 

    (ID karte, pase, cits dokuments) 

  • Drošība 
    Saglabā paraksta biometriskos datus  

  • E-arhīvs ​ 
    Dokumentu glabātuve  

 

 

  • E-pastu izsūtīšana
    Iespēja klientiem nosūtīt parakstītā dokumenta kopiju  

  • Anketas  
    Aptaujas anketu atbalsts 

  • Reklāmas iespēja ​ 
    Iespēja atskaņot reklāmu gaidīšanas režīmā 

  • Zīmols ​ 
    Logo izvietošana  

  • HTML režīmā 
    Esošu web formu vienkārša pielāgošana 

Laika zīmogs

Lai Digitālā paraksta risinājums būtu pilnīgi drošs, ir iespējams pievienot elektronisko laika zīmogu – E-Seal. Tas apliecina, ka dokuments nav mainīts pēc tā parakstīšanas un pilnībā saglabā datu integritāti. 

About Sign on Tab

  • Ātrs ieviešanas termiņš
  • Apstrādātas vairāk nekā 5.000.000 lapas un 1.100.000 līgumu
  • Mēs varam nodrošināt risinājuma atrašanos mākonī vai arī uzņēmuma serveros
  • Sign on tab atbalsta: Mobile ID, Smart ID, E-seal
  • Mūsu klienti: Finanšu iestādes, telekomunikāciju uzņēmumi, viesnīcas un dažādi uzņēmumi, kas apkalpo klientus
  • Risinājumu uztur vairāk nekā 30 programmētāji