Before you continue

To give you the best possible experience please select your preference.

Continue
Enreach
Atpakaļ uz pārskatu

Enreach Contact

13 marts 2024

Enreach, telekomunikāciju tehnoloģiju pakalpojumu līderis Eiropā, saviem klientiem un partneriem piedāvā Enreach Contact zvanu risinājumu ar jaunām un uzlabotām funkcijām. Risinājums jau ir pieejams Nīderlandē, Vācijā, Spānijā un Latvijā, plānots, ka atjaunoto risinājumu ieviesīs visās Eiropas valstīs, kur Enreach ir pārstāvēts, 2024. gada laikā.

Enreach Contact ir telefonijas risinājums, kas ietver IP telefoniju, čatu, videokonferences, kā arī zvanu pārvaldības funkcijas. Risinājumam nav nepieciešami fiziski pieslēgumi, jo viss atrodas “mākonī”, kas nodrošina piekļuvi jūsu tālruņa sistēmai un visām funkcijām no jebkuras vietas, jebkurā laikā.

Enreach Latvia jau vairāk nekā 12 gadus nodrošina dažādus telefonijas risinājumus. Enreach Contact ir jaunākais risinājums uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu portfelī. Enreach Contact ir ērti lietojama darbvirsmas lietotne datorā, kā arī mobilās lietotnes veidā gan iOS, gan Android ierīcēm un tā ir integrējama ar Microsoft Teams un vairāk nekā 100 CRM sistēmām. Protams, tas ietver arī standarta IP telefonijas funkcijas. Pateicoties integrāciju iespējām, Enreach Contact funkcionalitāte ir daudz plašāka salīdzinājumā ar citiem līdzīgiem risinājumiem. Intuitīvais administrēšanas portāls palīdz organizēt zvanu plūsmu vēl vienkāršāk un efektīvāk. Enreach Contact ir solis uz priekšu jūsu uzņēmuma komunikācijas digitālajā transformācijā.

Enreach Contact telefonijas risinājums ievēro augstus drošības standartus, lai garantētu pilnīgu uzņēmuma datu un klientu informācijas aizsardzību. Jūsu komunikācija paliks pilnīgi konfidenciāla.

ENREACH CONTACT FUNKCIJAS

  • Mākoņrisinājums – nav nepieciešami lieli sākotnējie ieguldījumi serveru iegādei.
  • Jūsu uzņēmuma tālruņa numurs visās ierīcēs.
  • Vienkāršs un intuitīvs administrēšanas portāls.
  • Lietotāju un iestatījumu pārvaldība dažās minūtēs.
  • Videokonferences.
  • Interaktīvā balss atbilde (IVR).
  • Kolēģu pieejamības statusi.
  • Zvanu ieraksti.
  • Balss pasts.
  • Ātra un vienkārša saziņa.
  • Čats.