Enreach

Uzdevumu pārvaldības sistēma

Uzdevumu pārvaldības sistēma

Frontu ir elastīgs un efektīvs risinājums uzdevumu, procesu un darbinieku pārvaldīšanai.  

Pārtrauciet izmantot papīru un pārejiet uz digitālu uzdevumu pārvaldības sistēmu Frontu  

Likvidējiet papīra formāta dokumentus, ietaupiet laiku, samaziniet izmaksas un izveidojiet skaidrus, efektīvus saziņas kanālus ar saviem darbiniekiem un klientiem, izmantojot vienu pilnībā automatizētu uzdevumu pārvaldības programmatūru.  

Kādiem mērķiem paredzēts Frontu?  

Frontu savieno darbiniekus birojā un ārpus tā, deleģējot uzdevumus, sekojot līdzi to izpildes gaitai reālajā laikā, veicot izpildīto uzdevumu un klientu apmierinātības analīzi, kā arī palīdzot efektīvi veikt citus pienākumus.  

Kāpēc izvēlēties Frontu?

  • Vairs nekādu darba uzdevumu uz papīra lapām
  • Darba uzdevumu izpildes atsekošana reālajā laikā
  • Darba lapu digitalizēšana
  • Klientu apmierinātības novērtēšana par izpildīto uzdevumu
  • Uzdevumu vēsture un atskaites
  • Inventāra uzraudzība reālajā laikā
  • Integrācija ar citām sistēmām….
  • – tās ir tikai dažas priekšrocības, ko sniedz Frontu risinājums.

 

Frontu darbības princips  

Klients, izmantojot mobilo lietotni vai web platformu, aizpilda jaunu darba uzdevuma pieprasījumu un nosūta to izpildītājam.  

  • Uzdevuma pieprasījums;  

  • Uzdevuma izpildes statusa atsekošana reālajā laikā;  

  • Vēsturisko uzdevumu pārskats;  

  • Jaunu objektu un kontaktpersonu piesaiste.  

Biroja darbinieks web platformā saņem darba uzdevumu no klienta un deleģē to darbiniekam ar atbilstošāko kvalifikāciju konkrētā uzdevuma izpildei.  

  • Uzdevuma deleģēšana atbilstošajam darbiniekam;  

  • Nepieciešamo palīgmateriālu pievienošana uzdevumam;  

  • Uzdevuma izpildes statusa atsekošana reālajā laikā;  

  • Izmaiņu veikšana esošajos uzdevumos;  

  • Darba laika uzskaite;  

  • Vēsturisko uzdevumu pārskats.  

Darbinieks ārpus biroja saņem uzdevumu mobilajā lietotnē ar visu nepieciešamo informāciju uzdevuma izpildei.  

  • Uzdevuma uzsākšanas un pabeigšanas atzīme;  

  • Laika un izmantoto materiālu uzskaite;  

  • Padarīto darbu fotofiksācija;  

  • Klienta paraksts par darbu pieņemšanu;  

  • Klienta apmierinātības novērtējums.  

Frontu programmatūras iespējas:  

  • Integrācija ar citām sistēmām;  

  • Digitālās un attālinātās parakstīšanas iespējas;  

  • Iekārtu statusu un atrašanās vietas izsekojamība;  

  • Pielāgojami ievades lauki;  

  • Programmatūras valodas pielāgojamība.