Enreach

IP telefonu centrāle  

IP telefonu centrāle  

IP PBX ir IP telefonu centrāle, kas nodrošina uzņēmumiem individuālu telefonijas risinājumu ienākošo zvanu apkalpošanai un izejošo zvanu veikšanai.  



IP PBX risinājuma funkcionalitāte

  • IVR (interaktīvā balss atbilde);  
  • Standarta telefonu centrāles funkcijas (zvanu pāradresācija, zvanu pārķeršana, Zvanu pieturēšana, īsā numerācija u.c.);  
  • Balss pasts;  
  • Darba laika kontrole (telefona sistēmas darbība dažādos režīmos, balstoties uz uzņēmuma darba laiku un brīvdienām);  
  • Atskaišu sistēma (web vidē pieejama atskaišu sistēma ar uzņēmuma zvanu pārskatu);  
  • Zvanu rindas (ienākošo zvanu apstrāde rindas režīmā);  
  • Zvanu ieraksti (iespēja ierakstīt visus vai atsevišķus ienākošos un/vai izejošos zvanus, saglabājot tos šifrētā veidā);  
  • Zvanu statistika (pārskats par uzņēmuma ienākošajiem, izejošajiem, neatbildētajiem zvaniem u.c.);  
  • Elektroniskie faksi (iespēja izsūtīt un/vai saņemt faksa sūtījumus e-pastā);  
  • Integrācija ar API (iespēja savienot centrāli ar citām sistēmām);  
  • Atbalsts telefona aplikāciju lietošanai uz datora (zvanu veikšanai var izmantot softphone aplikācijas).  

IP telefonijas priekšrocības  

  • Dati, kas palīdz pieņemt svarīgus biznesa lēmumus  

Uzņēmuma vadībai pieejamā informācija par visiem uzņēmuma zvaniem.  

  • Vienkārša ierīkošana un dažādu izmaiņu veikšana konfigurācijā  

Lietojot šo risinājumu nav vajadzības uzturēt divus neatkarīgus iekšējos datu pārraides tīklus – (LAN) un ārējo (WAN). IP PBX risinājums ļauj vienā tīklā apvienot datortehniku, telefonus un citas komunikācijas iekārtas.  

  • Iespēja integrēties ar citām sistēmām  

Plašas integrācijas  iespējas, piemēram,  risinājuma integrācija ar MS Outlook, CRM un citām biznesa aplikācijām.  

  • Estētisks telpu noformējums  

Katrs IP telefons ir aprīkots ar iebūvētu komutatora funkciju, tādējādi lietotājam ir nepieciešama tikai 1 tīkla rozete, lai pieslēgtu telefonu un datoru

IP PBX risinājuma apkalpošana

  • IP PBX lietotāju apkalpošana telefoniski (second level support);  
  • Attālināta bojājuma diagnostika un novēršana;  
  • Attālināta konfigurācijas maiņa;  
  • Izbraukumi – bojājumu novēršanai;  
  • IP PBX programmatūras atjauninājumi;  
  • Monitorings – IP PBX uzraudzība (servera nesasniedzamība, diska vietas aizpildīšanās u.c.)  

GDPR prasībām atbilstoši sarunu ieraksti

IP telefonu centrāles risinājums paredz plašu funkcionalitāti un ir vienīgais risinājums Latvijā, kas piedāvā pilnīgi drošu sarunu uzglabāšanu, jo ieraksti tiek glabāti šifrētā veidā un tiem piekļūt iespējams tikai ar īpašām šifrēšanas atslēgām.  

Biznesam pielāgots IP telefonijas risinājums

Enreach Latvia  IP PBX telefonu centrāles ražotājs. Mēs izstrādājam, konfigurējam, uzstādām un apkalpojam IP telefonu centrāles risinājumu, tāpēc varam piedāvāt individuālu pieeju katram uzņēmumam.