Before you continue

To give you the best possible experience please select your preference.

Continue
Enreach

Virtuālā IP telefonu centrāle  

Piesakies bezmaksas konsultācijai
Lūdzu, akceptējiet mārketinga sīkfailus, lai aktivizētu šo veidlapu.

Virtuālā IP telefonu centrāle  

Virtuālā IP telefonu centrāle ir piemērota nelieliem uzņēmumiem ar ne vairāk kā 15 darba vietām. Risinājumam nav nepieciešama iekārtu izvietošana birojā, jo Virtuālā IP telefonu centrāle tiek izvietota mākonī, Enreach izmantotajā LVRTC datu centrā.  

Virtuālās IP telefonu centrāles funkcionalitāte

  • IVR (interaktīvā balss atbilde);  
  • Standarta telefonu centrāles funkcijas (zvanu pāradresācija, zvanu pārķeršana, Zvanu pieturēšana, īsā numerācija u.c.);  
  • Balss pasts;  
  • Darba laika kontrole (telefona sistēmas darbība dažādos režīmos, balstoties uz uzņēmuma darba laiku un brīvdienām);  
  • Atskaišu sistēma (web vidē pieejama atskaišu sistēma ar uzņēmuma zvanu pārskatu);  
  • Zvanu rindas (ienākošo zvanu apstrāde rindas režīmā);  
  • Zvanu ieraksti (iespēja ierakstīt visus vai atsevišķus ienākošos un/vai izejošos zvanus);  
  • Zvanu statistika (pārskats par uzņēmuma ienākošajiem, izejošajiem, neatbildētajiem zvaniem u.c.);  
  • Elektroniskie faksi (iespēja izsūtīt un/vai saņemt faksa sūtījumus e-pastā);  
  • Atbalsts telefona aplikāciju lietošanai uz datora (zvanu veikšanai var izmantot softphone aplikācijas).  

Virtuālās telefonu centrāles apkalpošana

  • Otrā līmeņa atbalsts (Second level support), apkalpošana pa telefonu;  
  • Attālināta bojājumu diagnostika un novēršana;  
  • Attālināta konfigurācijas maiņa un funkciju pievienošana;  
  • Izbraukumi bojājumu novēršanai;  
  • Programmatūras atjaunošana, papildināšana.  

Filiāļu apkalpošana vienā tīklā

Iespēja vienotā tīklā apvienot vairākas filiāles, tai skaitā filiāles ārpus Latvijas teritorijas, iegūstot iespēju pārvaldīt un organizēt zvanus, turklāt zvani starp uzņēmuma telefoniem ir bezmaksas.  

Aplikācijas zvanu veikšanai izmantojot datoru

Zvanu veikšanai iespējams izmantot stacionāros IP telefonus vai softphone aplikācijas. Enreach  iesaka izmantot atvērtā koda softphone aplikāciju MicroSIP (www.microsip.org), kā arī dažādas maksas softphone aplikācijas, piemēram,  Bria (www.counterpath.com) vai Zoiper (www.zoiper.com), kur papildus balss zvaniem iegūsiet arī tādas funkcijas kā videozvans, čats, kontaktu sinhronizācija u.c.