To give you the best possible experience please select your preference.
Komunikācijai ar klientiem izmantojiet vienu platformu un uzlabojiet savu klientu pieredzi visos saziņas kanālos, izmantojot CCaaS (kontaktu centrs kā pakalpojums) mākoņa risinājumu – uContact
Nodrošiniet sava uzņēmuma lielāko vērtību — savus cilvēkus, gudri optimizējot savu darbaspēku. Darbaspēka pārvaldības (WFM) modulis ļauj prognozēt vajadzības, pārraudzīt ikdienas padarītos darbus, dinamiski piešķirt un mainīt uzdevumus, tādējādi maksimāli palielinot Jūsu komandas efektivitāti, vienlaikus līdzsvarojot viņu ikdienas slodzi.
Augstas kvalitātes balss risinājumi, izmantojot ACD, IVR un automātiskos numuru sastādītājus, lai apstrādātu visas ienākošās un izejošās sarunas. Zvanus ir iespējams novirzīt baltoties uz aģentu kvalifikāciju.
Pārvaldiet visas klientu ziņas vienuviet. Vairs nav nepieciešams atvērt desmitiem ciļņu, lai atbildētu visiem klientiem.
Katrs klients ir unikāls, tāpēc uContact ir veidots tā, lai to varētu viegli un ātri pārveidot pēc jūsu uzņēmuma vajadzībām. Tādā veidā kontaktu centrs pielāgojas jums, nevis otrādi.
Sekojiet līdzi sava uzņēmuma darbībai reāllaikā neatkarīgi no atrašanās vietas. Informatīvie paneļi nodrošina tūlītējus pārskatus un brīdinājumus.
Esiet aktīvs jebkur. Pateicoties tam, ka uContacts ir oficiāls partneris Google Cloud, varat piekļūt pakalpojumam uContact no jebkuras ierīces jebkurā vietā vai arī izmantojiet savu datu mākoni.