Before you continue

To give you the best possible experience please select your preference.

Continue
Enreach

OCC by Enreach

Daudzkanālu kontaktu centrs

Pateicoties kontaktu centram, jūsu klienti varēs sazināties ar jums no jebkura saziņas kanāla, kā arī jūs varēsiet atbildēt klientiem, izmantojot mākslīgo intelektu, kas palīdzēs klientam nonākt pie tam piemērotākā kontaktu centra darbinieka.  

Jūsu aģenti varēs pārvaldīt visas sarunas un ziņas no vienas tīmekļa lietojumprogrammas, jūs varēsiet kontrolēt notiekošo reālā laikā un analizēt rezultātus, lai pieņemtu pareizos lēmumus.  

Komunicē ar saviem klientiem to iecienītajos saziņas kanālos

  • E-pasts  

  • Whatsapp  

  • Čati   

  • Telefonija  

  • Saņemiet zvanus no Jūsu mājaslapas  

  • SMS  

Kontaktu centra risinājuma funkcionalitāte

Aģents

Atbildiet uz zvaniem, WhatsApp ziņām, WEB čatiem un e-pastiem no jebkuras vietas.  

Uzraudzība

Pārraugiet zvanu rindas, aģentu darbu un reaģējiet uzreiz.  

Statistika

Piekļūstiet statistikai un datiem jebkurā laikā.  

Mākslīgais intelekts

Automātiski atbildiet uz klientu jautājumiem, izmantojot tērzēšanas robotu un balss robotu.  

Zvanu maršrutēšana

Novirziet katru sarunu vispiemērotākajam aģentam un samaziniet gaidīšanas laiku.  

Iestatījumi

Konfigurējiet zvanu plūsmas, pārvaldiet rindas, definējiet grafikus un veidojiet paziņojumus.  

POS (Integrēta maksājumu sistēma)

Pārvaldiet klientu maksājumus viegli, ātri un droši. 

Kontaktu centrs, kuru jūsu klienti gaida

Sazinieties ar saviem klientiem, izmantojot viņu iecienītākos kanālus: WhatsApp, čatus, SMS, e-pastu un tālruņa zvanus. Vai vēlaties būt blakus, kad jūsu klientiem esat vajadzīgs? Izmantojiet daudzkanālu kontaktu centru un kļūstiet visuresoši.

Uzlabojiet aģentu produktivitāti

Nodrošiniet saviem aģentiem vienu platformu komunikācijai ar klientiem, lai aģenti varētu apkalpot klientus no dažādiem saziņas kanāliem nekavējoties, personalizēt ziņas ar ikonām, veidot automātiskās atbildes, pievienot piezīmes, pārplānot zvanus, pārsūtīt zvanus, kā arī izmantojiet vēl daudzas citas iespējas, kas uzlabos zvanu centra aģentu produktivitāti.  

Savienojiet kontaktu centra risinājumu ar Jūsu CRM sistēmu.

Pakalpojums tiek integrēts ar populārākajām CRM sistēmām tirgū (Salesforce, Dynamics, Zendesk, Zoho u.c.), lai optimizētu jūsu aģentu darbu un uzlabotu klientu pieredzi. Pārvaldiet savus zvanus no savas CRM sistēmas, pielāgojiet zvanu plūsmas, automatizējiet darba uzdevuma biļešu izveidi, ierakstiet zvanu informāciju, veidojiet atskaites... Viss no vienas platformas!