Enreach

uContact

Komunikācijai ar klientiem izmantojiet vienu platformu un uzlabojiet savu klientu pieredzi visos saziņas kanālos, izmantojot CCaaS (kontaktu centrs kā pakalpojums) mākoņa risinājumu – uContact

Optimizējiet savu darbaspēku.

Nodrošiniet sava uzņēmuma lielāko vērtību — savus cilvēkus, gudri optimizējot savu darbaspēku. Darbaspēka pārvaldības (WFM) modulis ļauj prognozēt vajadzības, pārraudzīt ikdienas padarītos darbus, dinamiski piešķirt un mainīt uzdevumus, tādējādi maksimāli palielinot Jūsu komandas efektivitāti, vienlaikus līdzsvarojot viņu ikdienas slodzi.  

Kontaktu centra risinājuma funkcionalitāte

Balss

Augstas kvalitātes balss risinājumi, izmantojot ACD, IVR un automātiskos numuru sastādītājus, lai apstrādātu visas ienākošās un izejošās sarunas. Zvanus ir iespējams novirzīt baltoties uz aģentu kvalifikāciju.  

Multikanāli

Pārvaldiet visas klientu ziņas vienuviet. Vairs nav nepieciešams atvērt desmitiem ciļņu, lai atbildētu visiem klientiem.  

Pielāgošana

Katrs klients ir unikāls, tāpēc uContact ir veidots tā, lai to varētu viegli un ātri pārveidot pēc jūsu uzņēmuma vajadzībām. Tādā veidā kontaktu centrs pielāgojas jums, nevis otrādi.    

Analītika

Sekojiet līdzi sava uzņēmuma darbībai reāllaikā neatkarīgi no atrašanās vietas. Informatīvie paneļi nodrošina tūlītējus pārskatus un brīdinājumus.  

Esi šeit, tur un visur.

Esiet aktīvs jebkur. Pateicoties tam, ka uContacts ir oficiāls partneris Google Cloud, varat piekļūt pakalpojumam uContact no jebkuras ierīces jebkurā vietā vai arī izmantojiet savu datu mākoni.  

Uzziniet vairāk
Lūdzu, akceptējiet mārketinga sīkfailus, lai aktivizētu šo veidlapu.